I JUST NEED SOMEBODY TO LOVE.

cha cha bloggen !
ja nu har jag varit på kalas hos Julia, hon fyllde 9 år, STORA TJÄJEN! idag har det varit supervarm : D äntligen liksom är våren här. det är ju ändå trots allt april : D pappa är och hämtar mamma i vmo, hon har jobbat och på vägen hem plockar dom upp PIZZA HEHE NOM NOM !! hallå det är ju bara those cannons could sink a ship som är bra från Adelphia (asd nya album). fast denna va också bra, it's not ironic it's obvious ! :o
OCH AH NÄSTA VECKA, JAG HAR JU TJATAT SÅ SATANS MYCKET OM DEN JEFFREE STAR TRÖJJAN, MEN NU DENNA VECKAN SOM KOMMER NU SKA MAMMA SÄTTTA IN PENGAR PÅ KONTOT IGEN SÅ VI KAN BESTÄLLA DENN !!! och jag hoppas med heeeela mitt stora hjärta att den kommer inom 3 veckor, helst 2 veckor kanske :o
den kommer ju från Hot Topic, massa nom nom kläder där asso! men jag känner att jag har börjat säga ordet NOm hela tiden, till allt typ ! OH OH OH !! JAG HAR JU GLÖMT ATT BERÄTTA !! jag satte i mina 6 mm pluggar i tisdags, eller ya i alla fall den ena för det andra hålet va typ för litet så det började bara blöda när jag skulle sätta in den (FAAAIL) AH MEN JAG PROVADE IGEN I TORSDAGS ? NEJ FREDAGS OCH DÅs satte jag först i en sminkpensel och sen pluggen så nu har jag båda i. dom är svarta : D så jag slänger nog upp en bild snart någon dag, maybe todayyy.


CHA !!



Kommentarer
Anonym

SNYGG CHEY ! SNYGG SNYGG ! ♥

2010-04-12 @ 17:46:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0