HIHI

åh jag och mamma ska snart ut och gå, hon ska bara kolla klart på en film :D sen har jag tvingat henne att vi ska kolla på ensam hemma 1 :D:D:D:D:D åh den filmen är så söt, fast jag är nog den enda som tycker det :D:D
idag är jag en klad hest. eeeeeeeehh JUSTE jag slog mamma för TREDJE gången på monopol idag. asso jag plundrar ju henne totalt. typ jag har massa hotell och hus överallt på dom dyraste gatorna så ahah idag va hon tvungen att betala 40.000 ehe :D mitt löshår är typ jättetrasligt så jag måste tvätta både löshåret och mitt riktiga imorn. annars går det typ inte använda det : < men det ska nog gå ändååå. ne nu ska vi gå ut :D
såhär ser jag ut idag :D :




fina mobilbilder yep yep ! :D


Kommentarer
Emma.

jag tycker också om ensam hemma 1! :D

så heelt ensam äru inte! :D

2010-08-07 @ 21:35:41
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Amanda

SÅ JÄVLA SÖÖÖÖÖÖÖT.:)))

2010-08-18 @ 19:20:25
URL: http://dreew.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0