skolaaa

idag började jag gymnasiet-stor chey!! ne men det var jätteroligt idag verkligen, hihi har gått runt och tjatat om datorer hela dagen. för eftersom jag och fyra till (HAHAHAH) går IV så har vi inte fått en dator än. och dom andra har fåttr sprillans nya datorer. MEN vi ska få dom imorn eller nästa vecka. EHEHE. BUT vi får inte ta hem dom, och dom är inte nya heller men dom är i jättebra skick sa lärarna så man får ju hoppas på det bästa : D EH, idag har jag vatt kreativ och pysslat lite. jag har pillat med mitt löshår så det är två tränsar elelr vad det heter istället för en som jag hade innan. och så har jag målat med nagelack på mina små ringar, den själva runda saken man har runt fingret har jag målat rosa :D
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NU ORKAR JAG INTE SKRIVA MER.

ringarna :D har en till men den sitter på andra handen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0