EH

här sitter jag och lyssnar på lite mysig musik.. JONAS BROTHERS : D ehe, ya och jag märkte nyss att den ena hörluren är sönder av ngn konstig anledning! awesome ! inte för jag har inget att lyssna på musik i nu eftersom min syster har IPod hörlurarna med sig till Spanien. satan! hahah nej men jag får la hitta några andra att ta använda :D
inte konstigt att dom har gått sönder eftersiom jag har galet hög musik i. man ska inte lyssna på musik men låg volym..TYCKER JAG I ALLA FALL : D idag har jag inte gjort någonting. sen funderar jag på att göra ett videoinlägg imorn och jag vågar. EHH. nej jag har inget mer att skriva nu. hoppas ni antecknar och sånt :D

JUUUSTEEE. JAG BEHÖVER HJÄLP MED MIN DESIGN PÅ BLOGGEN ?! FATTAR NADA HUR MAN GÖR OCH JAG VILL INTE HA DET SNETT OCH KONSTIGT :D KRÄVANDE CHEY!
BAJ !

mäjk ap of todai

HAHAHAH eh ja. charmigt emma.. CHARMIGT!

mu


Kommentarer
Emma.

as snyggt sminkat :D

2010-08-05 @ 23:10:05
URL: http://emmalottaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0