i brist på fantasi

OM DIG SJÄLV

namn: emma ferm
födelsedatum: 30e december
stjärntecken: stenbock
glasögon/linser: njet
sjukdomar: nja..nje..nej :D
husdjur: 2 Hundar
syskon: en syster
vem är din absolut bästa vän: några. kan inte välja. men har några fina kompisar

 

DIN KROPP

hur lång är du: 157,5
hur mycket väger du: 44
vilken sko storlek har du: 37-38
är du nöjd med din kropp: nja
skulle du kunna plastikoperera dig: ja
sak du tycker är fulast med dig: min näsa, ehm..ah
vilken ögonfärg har du: brun
vilken hårfärg har du: Brunt, men snart blondt!
har du lång överkropp: normal..i guess`?
har du långa armar: normala...tror jag
har du långa naglar: nej, biter pårom :D



DINA KÄNSLOR, TANKAR OCH HUMÖR

hur är du i ditt humör nu: har tråkigt, men annars kalas :D
vad tänker du på just nu: min pojk, ehm...ah. inte så mycket, att jag har tråkigt!
saknar du någon just nu: mja
gillar du någon: ohja!
är du kär: ja!
är du singel?: nej
är någon kär i dig: hihi yes
älskar du någon: ja
hatar du någon: ja
hur är du om du är hungrig: HM...ingen aning
hur är du om du är trött: hyper och dryg. udda :D
har du haft sex?: nje
vad har du för läggning?: straight



DINA ÖNSKNINGAR:
du skulle egentligen vela heta: angelica är ett fint namn, men jag nöjjer mig med emma
du skulle egentligen vela bo i: vet inte. allt annat än hillerstorp iaf
din högsta önskan är: vet inte
du skulle vilja ha: min pojk här (men om 11 dagar så!), nån kompis att va med :o


DITT RUM:
vilken färg är det i ditt rum: ehm. några uglyass-tapeter
har du en tv i ditt rum: yes
har du en dator i ditt rum: nej, men den bärbara är här inne
har du en säng i ditt rum: ehm..ja?
vilken färg är ditt påslakan: ROSA!! MED BARBIE :DDDDDD
har du kläder på ditt golv: haha...jaa......
har du tidningar på ditt golv: nej
har du något annat på ditt golv: men ja

 

ÖVRIGT:
vem fick du senast sms ifrån: pojken min
vem ringde dig senast: mor
vem gjorde dig senast glad: pojken min igen :D och min syster!
vilken film kollade du sist på: grinchen!
är du snygg idag: haha nej
vad skratta du sist åt: min syster :D
vad gör du på fritiden: inte ett fuckin skit
grät du sist: ehm...jadu....ehm..ingen aning
vad ser du om du kollar åt höger: massa saker
ett ord du säger ofta: lol, cp, damp, KALAS (ALLT för ofta). kan inte välja haha :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0