ANGÅENDE LÖSÖGONFRANSAR

Fråga: har du något bra tips på hur man ska fästa lösögonfransarna på bästa sätt? c:
för när jag sätter på mina så är det perfa på ena ögat, men det andra vägrar den sitta rätt på D:<

Svar: ehm ja om du liksom blundar och ''drar ut'' ögona så du ser ut som en kines eller något. och då sätter du fast det precis så nära dina egna fransar som möjligt och sen är det bara att trycka dit. du kan använda tops eller något annat om det blir för pilligt :D
jag kan göra en video åt dig imorn så du får se :D personligen tycker jag det är lättast. sen också för att du ska få dit dem bättre så kahn du ta ett tunt lager mascara på dem och låta det torka och sen sätta dit dem, för då blir de hårdare och då äre lättare att säta dit det :D
hoppas du fick svaret annars kan jag göra en video imorgon :D


Kommentarer
Emelie

tack så mkt sötnos :D<3

2010-07-04 @ 13:52:42
URL: http://anxietycore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0