MÖH

ish, det kliar i mina ögon som satan ! men har nyss tagit allergimedecin. jag, elizabeth, ella och mamma åker till göteborg på fredag och stannar till lördag :D där ska jag bara köpa bruna extensions (350:- för 50 cm) 5 clips (15 kronor styck) och vita dreads (10 120 cm långa dreads i, tänkte dela det på hälften), men innan dess ska jag köpa brun hårfärg. usch det i göteborg kommer gå på 570 spänn typ, tror jag ? haha aja och sen har jag fått jeffree star tröjjan för 350 och sen massa annat. men jag ska arbeta hemma haha. men ska fortsätta lyssna på mysig musik nu.
ttyl :D


Kommentarer
Emelie

ha det bäst i gbg <33

2010-07-11 @ 10:44:16
URL: http://anxietycore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0