UPPDATE;

njet, det blev ingen video. allt krånglade och eftersom jag är nybörjare med att fästa fast lösögonfransar så fick jag lim i ögona bara för det haha klant XD + att min kamera suger och så hittade jag inte elizabeths kamera så det fick skita sig. så då tänkte jag : heey lets do a videoblogg ! men nej det blev inte av det heller såeeeeeee ja. men nu har jag fixat mig och så. JUSTT jag hittade mitt kamera skydd, hm kommer inte ihåg vad det heter. men nivet den saken som skyddar kameran där framme? så står det nikon på ? ah den iaf, elizabeth hade slarvat bort den så har inte haft den på två dagar men kalas nu hittade jag den ! :D nu ska iaf jag va med Kyntii, men hon ska bara fixa sig. men ah.

TTYL !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0