YESTERDAY

ya igår va jag ju i jönköping och det var galet mycket folk där. asso hela A6 var fullt. jag köpte dessa saker


två linnen från bikbok
en kofta från H&M
haha och en MP3, var tvungen, min mobil laggar sönder annars, men den är cool.
och plus så köpte jag hårfärg ehehe..brun då asso :D
så igår färgade elizabeth mitt hår OCH ÄVEN klippte det, för jag hade supertunt hår längst ner,
asso mitt längsta hår va typ 10 hårstrån ? hahah så elizabeth kapa av det så det är till axlarna nu
eller vad man ska säg. tur att man har löshår : D
OH OH OH , det va även en galet stor regnbåge över nästan heöla himlen igår så jag tog kort på det

ja jag ändrade lite ljus och kontrast så nu ser det bara ut som ett rosa streck haha
men skitsamma, jag orkar inte fixa. ne nu ska jag fylla på min mp3 haha
ttyl ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0