PUH.

DET blev ingen ella idag :< jag vet inte varför, har inte fått tag i henne, blöh.
så idag har jag ätit pizza och så tappade jag min ögonskugga i golvet så allt utom lite
åkte ut. så får åka ngn dag i veckan och köpa en ny, sen också ska jag köpa den nya blonda hårfärgen
som ni kanske har sett på reklam, det står tioll och med att den går på MÖRKBRUNT hår så ah jag vet inte.
ska typ slinga jättemycket! : D för när jag tonade håret för allra första gången så hade jag mörkt chokladbrunt
hår och då blev resultatet bra, det blev blondt!! detta är en bild, den är svart-vit men man ser att det är blondt.


och detta var ändå första omgången :o , och eftersom jag har typ jättekort hår nu
så borde det bli bra! tycker jag i alla fall.. eh. jag har letat järnet efter den koftan som jag har
på bilden med, men jag hittar den inte :< där det är grått äre rosa och svart, svart. no shit.
haha, JAG LÄNGTAR TILL VI SKA TILL STOCKHOLM!!! DET som är mindre roligt är att vi ska
va på skolan 06.20 så jag får typ stiga upp halv sex !!!! :< MEN SKITSAMMA : D
OH OH OH, mina saker som jag beställde på shock i onsdags ska komma på måndag eller tisdag!! : D
mina c00la fladdermöss strumpbyxer :D:D:D:D:D och efter skolavslutning, nNEJ efter skolresan som är den 18:e
maj så ska jag tyå få hårförlänging förhoppningsvis blire blondt !! !D::D:DSD::D:D:D:D:S:DS:d damp.
nej nu har jag vatt duktig och skrivit mycket :D
TTYL GUYS ! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0