We say goodbye in the pouring rain And I break down as you walk away. Stay, stay.

BARA FÖR ATT ELIN TVINGADE MIG!!!! gah.
jag har inte uppdaterat på typ 472892472478824 år. men ändå verkar ni kolla ändå, thank you! eeeehm. ja idag skulle jag töjja mitt öra. fick damp. skulle töjja till 10 mm. ehm. DET GICK INTE!! det gjorde inte ont, men det tog bara stopp. så jag kollade på den jag hade innan. min andra svarta spiral. fick värsta rycket och upptäckte ATT DEN BARA VA 6 MM!! TACK PUSS LIKSOM SOM HAR SKICKAT FEL STORLEK. DAMP. så va ganska sur då. men vad ska jag göra nuuurååå liksom?! assoo åååhh ÄOAIHÄFOAEOHIAF ville ju töjja!!! DDDDDDDDD:
ehm..ja.
KANSKE uppdaterar imorn. när jag har ngr bilder..eller ngt. eller nåt.
HEJDÅ


Kommentarer
kyntii

jag läser din blogg typ dagligen ju!! :D blir alltid lite smått ledsen när du inte ha uppdaterat.. sååå UPPDATERA MERA :D

2010-11-08 @ 16:00:18
URL: http://mirakelprinsessa.blogg.se/
josefine

awww va gullig du e!! blir så glad :') :') <3

2010-11-14 @ 19:48:09
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Nellia

SAKNAR DITT BLOGGANDE !

Internet står stilla när du inte uppdaterar.

Kan du inte göra några smink toturials / videobloggar :3

2010-11-17 @ 06:40:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0