10 saker ni inte visste om mig

jag har fobi för stora båtar, fartyg och sånt. och stora saker allmänt, tycker det är obehagligt, som t.ex när man ser på tv när dom filmar titanic under vattnet. tål det inte, får rysningar. elller när jag va i göteborg med mamma,syster och ella i somras så va vi på ett universeum och i dom stora tankarna så skulle det se ut som skeppsvrak. blev asrädd så elizabeth va typ tvungen att hålla i mig !
jag har haft 2 finnar i hela mitt liv, och det var knappt finnar det heller :D
jag har velat hålla på med hår sen jag var 4 eller 5 år.
jag tycker inte att va ute och festa och sånt somn andra 15 åringar, utan jag är mer hemma eller med mina kompisar (:
jag har inte riktigt haft en pojkvän, men det behöver jag inte. haha lider inte direkt : D
jag är ganska beroende över hur jag ser ut, jag kan få ångest och bli ledsen om jag inte tycker om hur jag ser ut.
jag kände mig själv som mest när jag hade rosa hår :D
jag ÄLSKAR musik
jag har haft en alternativ stil sen jag gick i sexan
jag har ALDRIG tyckt om hiphop eller R&B


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0