lipgloss and lollipop, i'll make your booty drop. can't take your eyes off me, i'm everything you wanna be.

wazzap bloggen. jag är i skolan, och jag känner min naken för att jag tog av mina lösögonfransar typ..nyss. bara för den ena krånglade som bara den och det såg bara bajsfult ut. så jag tog av dom. BUT HEEY ITS OKEEY : D
idag är inte johanna i skolan och det tycker jag är tråkigt. men jag överlever, hoppas hon kommer imorn bara :D för första gången på länge har jag inte ont i magen här i skolan. hehehe jag lyssnar på lady gaga bara för att Kenny tycker om det. LOL. äh nu orkar jag inte skriva mer. BAJ : D


Kommentarer
ellie

svar: okey ^^då bevakar jag :3

2010-10-20 @ 15:02:33
URL: http://kawaiipandan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0