The moment we believe that we have never met,Another kind of love it's easy to forget

TJENA BLOGGIZSSSZXZSADWASZXÖDSEFWO , jag sitter i skolan och har smått ont i magen. men jag har en lektion kvar så det göööör inget : D jag är väldigt pepp inför lördag, för då ska jag och ella va och vi ska klä ut oss och va allmänt läskiga/snygga : D sen typ kolla på skräckfilmer ehehehhehe. vet ni några bra? isf KOMMENTERA! jag är lite små irriterad över hur typ folk frågar endel ba: ''hur tupperar du ditt håååår?'', asso är man helt efter. inget elakt om man vill ha lite tips, men det är ju inte svårare att tupera, spaya och borsta ner det lite. svårare än så äre inte you seee. UH, jagf har inget smink åp mig idag, orkade verkligen inte. asso det verkar som ni bara kommenterar när jag lägger upp sminkbilder ? why? är det de enda ni vill se? eller se mer av iaf? då kán jag fixa det :D SÄG TILL BARA! SEN, har jag lite beslutsångest över nåt. ska ju beställa peruk till mig och ella idag. och jag vet inte om jag ska ha den vita eller den gråa? vilken tycker ni?

ASSO, jag tycker den gråa ser mer äkta ut. för den vita ser sliten ut i topparna.men som ella sa att det va kanske därför det va en testperuk som har kanske legatoch skräpatr lite eller nåt. men ella ska ha den gråa. och jag veeet inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. jag vill ju inte se ut som henne liksom, då blire inget roligt D:
KOMMENTERA VILKEN NI TYCKER!


Kommentarer
pernilla

BÅDA VAR ÄKTA GRYMA MEN DEN GRÅA VAR SNÄPPET MER FIERCE. SNAP!

2010-10-26 @ 20:08:17
URL: http://piel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0