en sån där lista

FAVORIT
Rum i huset? - har inget direkt, men ''mitt'' rum kanske?
Typ av musik? - ebm, electro, synth och sån där vanlig musik som alla lyssnar på
Månad? - Juliiii

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - njet
Köpt någonting? - ehm....ja!  
Sagt "jag älskar dig"? - yes
Träffat nån ny person? - nej
Saknat någon? - yes
kramat någon? - nej

SENASTE
Låt du hörde: enjoy the silence-depeche mode
Film du såg: eeehm.......jadu........when a stranger calls tror jag
Mat du åt: ehm...potatis, sås och nåt
Människa du slog: jag är snäll, slåss inte :D
längsta bussresa? öhm, åker inte långa bussresor

PERSONLIGHET
är du blyg? - ja det är jag, men jag kan också prata...vääääldigt mycket
är du smart? - haha, jadu....ibland. har mina stunder
är du långsam? - njae
är du stressad? - nejnej
är du tålmodig? - ahaha, verkligen inte
är du djup? - ibland
är du öppen? - aaahdå 
är du ärlig? - yes
är du positiv? - yes, eller haha..ibland. tänker ganska  negativt ibland med..ganska ofta
är du rolig? - hahah ohja!
är du ansvarsfull? - ibland, ibland inte

VÄNSKAP
har du svikit en kompis? - yes
har du förlorat en bästa vän? - ye
har du sagt att du älskar en kompis? - jaa
har du sovit med en killkompis? - yes!
har du sovit med en tjejkompis? - yes
har du slagit en kompis? - haha ja, men inte seriöst
har du en kompis som vet allt? - nej
har du berättat hemligheter? - ja

KÄRLEK
har du blivit sårad? - njae, inte direkt
har du krossat någons hjärta? - nae, tror jag inte
har du gett någon ditt hjärta? - ja
har du "playat"? - nej, verkligen inte
har du sagt att jag älskar någon och menat det? - yes, all the time
har du sagt att jag älskar någon, och ljugit? - nej
har du varit otrogen? - aldrig, och jag kommer aldrig vara det heller

FAVORITER
favorit låt just nu: eh........venne riktigt
favorit pryl: jadu...ingen aning
favorit film: har ju en favorit, party monster
favorit lärare i skolan: haha ingen
favorit plats: min säng och hos patrik. och hemma självklart
favorit frukt: JORDGUBBAR! om det räknas...annars melon och vindruvor typ!

ÖVRIGT
har du sytt? - sytt vadå?
har du opererat dig? - nej
har du cyklat omkull? - haha...yeeee 
har du sjungit i duschen? - ahdå
har du hoppat bungyjump? - nej
har du fobi för något? - båtar, saker under vatten, gigantiska saker 
har du varit på begravning? - yes
har du sagt att du hatar någon? - jadå

LIVET
svart eller vitt: SVARRRRT!
rött eller blått: blått
skriva eller tala: prata
vatten eller cola: ehm.....kan inte välja haha! 
mobil eller mp3: mobil!
snygg eller charmig: Charmig
lösgodis eller choklad: Både och
frukt eller grönsak: frukt
film eller serie: film
festa eller softa: softa
sommar eller vinter: Sommar!
fredag eller lördag: fredag!
ljus eller lampa: ljus
övervikt eller undernärd: vad jag är eller vad? annars skulle jag nog välja övervikt
kärlek eller vänskap: kärlek. vänskap räknas ju in i kärlek ju
bio eller hemmakväll: hemmakväll

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: mamma tror jag
Fick dig att gråta: hmm
Du gick på bio med: iiingen aning! längesen jag va på bio haha
Du gick på stan med: mor
Skällde på dig: ehm...mamma
Skickade ett e-mail till dig: vettefan

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja, hela tiden som sagt
Bråkat med ditt husdjur? - njae

SAKER
Vad är du mest rädd för? - att dö, eller att nån jag älskar dör
Vart vill du gifta dig? - vet inte riktigt, för tidigt att tänka på det
Vad hatar du verkligen? - dåliga dagar, folk som är dryga, barn som skriker osvosv.
Har du varit kär? - jag är kär
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja  

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - mja
Är du ensam nu? - nej
Några piercings/tatueringar? - öronen och läppen. har inga tatueringar..än
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - ehm...kommer inte påååååå
Vill du gifta dig? - tror jag nog
Vill du ha barn? - beror på


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0