klaaaaaaaaad hest

jsfdäogsiopgsr, jag är glad...jag vet inte varför. i torsdags åkte jag till min sötnos, och stanna där till idag. ganska tråkigt att åka hem. MEEEEEEEEEEEN jag åker upp igen om 2 veckor..NEJ, inte ens det. om 12 dagar åker jag upp igen, så vi ska va tsm i över två veckor..UNDERBART :D förra gången han åkte hem grät jag som ett litet barn, jag kunde inte sluta. saknade han redan när han gick på tåget och skulle hem. jag saknar han självklart nu med, men som sagt..jag försöker tänka positivt att vi träffas snart igen :D i torsdags också hade vi vatt tsm i 5 månader, vi ''firade'' det med att titta på film och mysaaaaa. just nu lyssnar jag på glad musik...t.ex britney spears, två av hennes nya låtar är kalasbra! är inte a big fan of her, men dom är faktiskt iheasdä0hier bra! hehe, ah och så försöker jag få igång min äckliga mp3 som gick sönder efter vad..3 dagar? skitbajs. men nu försöker jag igen, och nu SKA den funka..annars får jag köpa nåt som inte har värsta LIDL kvalitén...........ah.

nu ska jag fortsätta äta choklad och dricka energidricka he he he he. inte ens gott med choklad. men who cares egentligen? inte jag iaf :D:D:D:D

TTYL! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0