lördagkväll framför datorn...som alltid då elleeeeeeeh

TJA TJA bloggNNNNNNNNNNN, här sitter jag en lördagkväll framför datorn som ni kanske såg då. idag har jag varit på kalas hos min syssling, för hon fyller 10..stor chey! och sen har jag faktiskt städat, mitt rum såg ut som ett bombnedslag, kläder överallt och dammigt som bara den! haha det gick inte ens att öppna min garderob. så nu har jag städat och bäddat nytt i sängen. jag kände att det va på tiden att städa haha, har inte gjort det på ååår känns det som.
sen vill jag också ta upp en sak...det är många som tjatar på att jag ska blogga, jättelänge. och så till sist när jag bloggar, så är det ingen som kommenterar eller ens kollar? tycker det är lite tråkigt...sen om inläggen suger så får ni ju säga till vad jag ska blogga om. jag kan ju liksom inte läsa era tankar :D många vill att jag ska blogga om smink och sånt, men jag venne...sminkar mig inte såå mycket längre. med ögonskuggor och sånt. hade kunnat göra det, men då behöver man lösögonfransar och mitt lösögonfranslim är sluut. så jag måste köpa nytt!
och på fredag åker jag upp till älskling, kommer bli så galet underbart. även om att det inte ens är två veckor sen vi sågs...imorn äre en vecka sen jag åkte hem. men haha, jag saknar han jättemycket ändå. så vi får över två veckor tsm. AAWESOOOOME! och dagen innan han åker hem (30 april), har vi varit tsm i sex månader. så då kommer vi antagligen mysa! har skjutit upp mitt hår ytterligare en gång, så ska fixa det på påsklovet nån dag istället. då kommer det förhoppningsvis bli bloooondt, fast det äre typ redan...men ändå :D
ne, nu ska jag äta chips..och fortsätta lyssna på musik och sitta vid datorn :D
haha ja....äter oreos. bilden är från igår..meeeeeen orkar inte ta nån ny nu :D
hahaha kul att jag har värsta...brunt på tänderna efter kakan.................


Kommentarer
Matilda Affliction ~Självförtroende~

Emma, du äter dom fel..



1, vrid

2, slicka

3, doppa

2011-04-10 @ 18:00:57
URL: http://todaysaffliction.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0