sunday

ligger i sängen och tittar på tv lite. ska snart sova tror jag, för jag ska till skolan imorn! är ganska pepp påre, för det ska bli jättefint väder imorn, lite som idag. sol, blå himmel och 15+..AWESOME! :D det är alltid mycket lättare att gå upp på morgonen om det är fint väder, inte typ om det regnar och är mulet. ska välja ut lite kläder som jag kan ha på mig, vet inte vad jag ska ha på mig..uh, behöver verkligen nya kläder! sen efter skolan ska jag färga elins hår, hon  kommer hit när hon har slutat. ska bli kul att träffa henne igen :D måste åka in till stan innan fredag med, ska leta efter ögonfranslim. mitt är ju som sagt slut! ska se om lindex eller åhlens har Ardells li, eftersom det inte finns makeupstore här. ne, nu ska jag fortsätta titta på tv. ska se om jag kan blogga i skolan imorn, annars får jag göra det hemma :D
TTYL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0