cashewnötter och energidricka

GOD IM ADDICTED, typ iaf. Har aldrig riktigt gillat cashewnötter, but i do now! Anyways, imorgon börjar skolan, och jag ser inte fram emot det så  extremt mycket. Ett år till på IV, men det ska nog funka det med. Ska praktisera två dagar i veckan, och skola resten av veckan. Ska försöka göra om bloggen i helgen, har inte så mycket ideer, och är inte så bra på bloggdesign. Men ska försöka :D Ska snart prata med min pojkvän på skype, men kan dock inte prata alls länge..elelr ah..3 timmar kanske EHEH

AH, mina skor jag beställde tar tydligen jättelång tid innan dom kommer. Över två veckor :( Jag som ville ha dom typ..nu? Ne, men antar att jag får vänta. Det är lätt värt väntetiden :D



Här på bilderna ser man lite av mina pluggar med :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0