5e december

När jag vaknade idag så såg jag att det var mörkt ute, tänkte ''what the....?'', men sen så kollade jag på klockan och den var ''bara'' 3. Det börjar ju bli mörkt redan då, lite tråkigt, men det är ju så vintern är.

Tycker det kan snöa lite mer också, pratade med mamma idag och hon sa att det hade snöat hemma, så jag hoppas det är kvar när jag kommer hem på lördag! Vaknade bajsmånga gånger inatt/imorse av att det var äckligt varmt inne på rummet. Sen blir det nog att laga littt mat och så, ska nog spela the sims nu med :)

Vad vill ni att jag ska blogga om btw? Smink, hår, outfits?





Kommentarer
Anonym

Varför gör ni inte saker tillsammans när ni träffas?!! :O

2011-12-05 @ 19:31:58
TildurHildur

ALLA tre!

2011-12-07 @ 16:25:09
URL: http://tildursliv.blogg.se/
Anonym

Jag tycker du ska blogga om smink!

eller tipsa om bra smink! t.ex foundations, mascarer osv!

2011-12-08 @ 19:42:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0