Nattbloggning

Klockan är 03.22 och jag sover inte än, hade tänkt dygna om jag klarar det. Haha, brukar alltid sluta med att jag sover istället. Mitt tåg går 13.10 från örebro, och jag vet inte riktigt när jag är hemma, men ska nog prata med älskling heeeeela vägen hem, nästan iaf hihi. Byter bara tåg i Göteborg, som jag gjorde resan upp hit, så mamma och syster kommer och möter mig, för dom skulle ändå dit. Tåget från gbg och hem går bara några minuter efter jag har kommit till göteborg, så mamma skulle köpa mat från McDonald's eller subway. Jag fick välja själv, så jag valde ofc mcdonald's hehehe.

Innan kollade jag och älskling på food inc, tyckte verkligen det var en bra film/dokumentär. Lärde mig väldigt mycket, och ni som inte har sett den..gör det! Nu snart ska jag spela the sims, sen vet jag inte vad jag ska göra :)

Bloggar kanske imorgon, annars gör jag det på söndag, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0