Two days to christmas!

WIIIHUUU, om två dagar är det julafton, längtar ooohohoho så mycket! Imorgon ska jag till värnamo (stan) för att köpa julklappar, blondering (kanske) och nåt att ha på sig på nyår/julafton. Så, jag hoppas verkligen jag hittar något att ha på mig, annars får jag ha den tradiga röda klänning jag har haft de två senaste åren. MENMEN, what to do. Idag har jag sovit, och varit med mamma på affären, vi hämtade även mat från sibylla (OMNOMNOM!). Och sen har jag pratar lite med pälsk, och så har jag dammsugit i hallen.

Har en liten lista på vad jag ska göra imorgon eheh
  • dammsuga köket, och rummet
  • städa på rummet, vardagsrummet och så
  • åka till värnamo, köpa grejer däär
  • färga håret
  • försöka fixa lite mer här hemma, så man får nån julkänsla!

Det har ju snöat ganska mycket, tror det snöade..igår? Eller i söndags kanske det var? Haha, kommer inte ihåg, jösses. I ALLA FALL! Jag hade förväntat mig en grön jul iår, MEN NEJ! Det blev det ju inte, och det tackar vi gudarna för!! Eller nåt. Så lite julkänsla har jag väl, men inte tillräckligt mycket tycker jag, men det kommer!

 

(Bjuder på en lite halvgammal bild.)



Kommentarer
Felicia

hej!

du hade ju brunt hår förut men nu är det blont så hur lång tid tog det att färga från brunt till blont?

sen vad använde du för blekning?:3

2012-01-03 @ 10:42:32
URL: http://diza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0