To the liars and the weak, This is the politics and war of ecstasy

cha cha bloggen...har märkt att jag alltid börjar ett inlägg med det..hm..aja :D
jag har inte uppdaterat nåt för jag har vatt sjukt förkyld..eller...jag är ju det fortfarande, men ah. jag sitter och kollar igenom min gamla blogg på blogspot som jag hade för ca...1 år kanske? måste säga att jag har förändrats vääääldigt mycket med allt. hur jag beter mig, hur jag skriver och så. sen måste jag också säga..att även om jag va skoltrött som fan i 9an, så saknar jag det..väldigt mycket faktiskt. jag saknar när jag, ella och alla dom andra va på rasterna hade roligt och liksom..inte tänkte på så mycket. NU däremot, går jag aldrig i skolan knappt. har vatt i skolan EN dag sen skolan började (8:e januari.) just för att jag saknar att ha nån att va med. sen är jag ju sjuk väldigt ofta med, har problem med magen och huvudet osv osv.


ah jag vill pierca mig med...cheeks...MAMMA...? ne skojja bara eheheh. eller jag vill ju pierca...men ah ni fattar! på fredag ska jag till frisören och bleka meine hår. kommer bli aaaaaaaaaweeesoomeeeeeeee :D
ne, nu ska jag nog gå och göra varm choklad och kolla på tv. cha :D

lägger upp denna cambild som jag redan har lagt upp på 50 miljoner andra sidor. och så. men det är nice :D


Kommentarer
ellaaaaa

jag saknar också de tiderna så fett mycket :( liksom, allting var så mycket enklare då... bara att dansa på borden och inte bry sig. nu är allting bara pluggpluggplugg... saknar dig förresten! kom tillbaka till skolan! ♥

2011-02-03 @ 21:48:57
EMMA

jaaaaaaaaaaaa, liksom allt va mycket bättre då :(:(

saknar dig med jaki! men har vatt fett förkyld denna veckan, och har en jävla hosta nu med som vägrar släppa <3

2011-02-03 @ 22:28:42
URL: http://emmafermium.blogg.se/
ellaaaaaaaaaaa

åhhh, krya på dig lilla jaki! :( ♥

omg, förresten du måste kolla daniel nybergs bloggis, han sjunger en cover på en marit bergman låt, så himla fint! ♥

2011-02-04 @ 10:41:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0