I want to know how to survive in the nightlife, The truth and dare of the drug for the first time

TJA TJA BLOGGGÄNNN. nattinlägg nuva. here we go

jag har inte bloggat på länge för jag har inte haft nåt att skriva, men nu har jag liiiite att skriva. men vi får se om det blir bra. jag sitter och lyssnar på underbar musik och svettas nästan som en gris. är sjuuukt varm. varför? det vet jag inte. kan bero på att jag har en laptop i mitt knä+två täcken på mig. men ja. inte vet jag :D för lite över en vecka sen va jag hos frisören. hon la in en satans många BLONDA slingor i mitt hår. målet med detta är att jag ska få det blondt. sen om jag lyckas, det vet jag inte men jag hoppas med hela mitt hjärta att det lyckas. MEN JAG TROR DET GÖR DET :DDDDDDDDDD eh...ah. om ca...2-3 veckor (?) ska jag tillbaka och slänga i en till behandling. mitt hår tog det jättebra, blev inte slitet överhuvudtaget. såatteehh..ah det va ju kalas bara :D sen bryr jag mig inte om det blir slitet...det är bara FIERCE! så just nu är det mörkblondt, med lite orangea slingor i, men det blev ändå ganska ljust om man tänker på att jag hade mörkbrunt hår från början och jag har mörkt hår i mig själv. sen när det är blond/vitt (som jag ska fixa senare med silvershampoo) ska jag sätta i extensions och göra det superfierce :D längtar så mycket! ehm...i onsdags åkte älskling hem. saknar han jättemycket. han va här i en vecka och det va helt underbart. så han va här på min födelsedag (30e december) och nyår. mys :D tanken är att vi skulle ses igen på sportlovet. men vi har sportlov olika veckor, jag har vecka 7 och han 8...tror jag? ah iaf. så jag ska nog till han på mitt och han till mig på hans, längtar :D
men ne. nu har jag skrivit mycket. ska nog fortsätta kolla på tv. men bloggar mer imorn...tror jag!

poss poss!


bild på håret: det är liiite ljusare irl. men ah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0