hidforjkloROjaejhopro

har blekt mitt hår nu, hatar det ännu mer nu. Trodde för en gångs skull att det skulle bli bra, men nej nej. Det gick ju åt helvete. Jag vet att jag kanske låter som en dramaqueen, men mitt hår är väldigt viktigt för mig, och nu är det jättefult. Hade två paket färg, det räckte till 1/3 kanske. Och det är typ gult med. Så ja...vad ska jag göra nu? har jag slängt ut så mycket pengar på absolut INGENTING? Åh, orkar inte. Skiter i håret nu, jag skulle ha låtit det va som det va innan.


Kommentarer
ANGELICA

assoooo ett tips om du vill hare inte gult utan mer typ vitt. släng i lavender toningen från dierctions och åt den tvättas ur. Tycker själv håret får en skitsnyggfärg då!

2011-06-20 @ 22:16:51
URL: http://www.murderotic.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0