00.05

cha cha bloggäään, här sitter jag mitt i natten (nästan iaf) och lyssnar på musik..hög musik, i hörlurar. just nu lyssnar jag på Something new-Alice in videoland, har lyssnat sönder den låten idag. den är verkligen...glad av sig. man blir på bra humör av den, själva melodin och så :D jag har mått dåligt...nästan hela dagen idag. mensvärk fortfarande, utav bara...ah...helvete. men sen nu ikväll har det faktiskt varit bättre, och det är jag väldigt glad över. för att ha ont i två dagar nästan hela tiden är ganska tröttande. men nu äre bra att jag mår bättre i alla fall :D

jag och mamma köpte vindruvor idag så jag har tryckt i mig det, och så har jag självklart ätit chips med dipp. omnomnom :D imorn ska jag nog sätta på mig lite smink, så kanske jag kan ta nån bild. får se om jag fastnar på bild. men nu ska jag fortsätta lyssna på musik! :D

TTYL ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0