marknad

hejsan bloggNNNNNNNNNNNNNNN, hehe. om 35 minuter ska jag och mamma gå till bussen, för vi ska till värnamo för det är marknad idag! ska bli lite småmysigt, har inte varit på marknad på....ah..länge. ska kolla efter en bh med, behöver lite nya hehe. jag va vaken väldigt tidigt idag, redan halv 10..eller tidigare. så har jag blivit förkyld under natten med, som tur är har jag bara lite ont i  halsen och snuvig..men ändå. älskling skulle ju egentligen komma till mig i torsdags, men han skulle till uddevalla idag. så vi får se om han kommer på torsdag istället, eller om vi ska vänta till påsklovet. vi har ju inte lov samtidigt så vi får va tsm i över 2 veckor, awesome! :D och idag äre jättefint väder, men ändå kallt. tror det bara är 3+, men det gör inget för det är sol och blå himmel :DD

TTYL! ♥



Kommentarer
Anonym

VART HARU KÖPT BRILLORNA?! :'D

2011-04-04 @ 22:05:41
EMMA

på ur&penn i somras :D

2011-04-05 @ 19:48:09
URL: http://emmafermium.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0