nervös.

ska till skolan imorn, för första gången sen i januari. har alltså bara gått i skolan 1 dag sen vi började 8e januari. så jag är ganska nervös, min mamma ska som sagt följa med. hon ska va med mig hela dagen. men det kommer bli skönt att komma till skolan, när jag väl är där. men jag hoppas att det går bra, som det nog gör. planen är också att jag ska gå på fredag med, klarar jag det så blir jag väldigt stolt över mig själv. mamma sa att om jag ville, så kunde hon följa med mig på fredag med. om jag ska va ärlig, så är jag väldigt glad att hon vill va med mig i skolan. och i don't give a fuck vad andra tycker att ''ååh, hon har sin mamma med sig i skolan.'' för det skiter jag i. jag vill ha med henne i skolan. så ah.

ttyl


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0