gjort om lite och så

jaa, jag har inte uppdaterat på jättelänge...eller ja...typ 2 veckor. men ändå. vad har hänt sen dess....ehm, jag har hoppat av skolan när det va lite mer än en månad kvar. varför? jo av många anledningar, men det största är väl att jag inte klarade pressen av att alla runt omkring mig tjatade, jag kände att jag misslyckades hela tiden. jag hatade skolan, jag fick ångest kvällen innan, jag började gråta och fick ont i magen. till slut bröt jag ihop och klarade inte mer, jag kände mig inte okej. så det kändes väldigt bra att sluta skolan, jag börjar om igen till hösten :) sen drabbades jag av halsfluss, kunde knappt äta eller svälja på 4 dagar, hade feber i 3 dagar tror jag. så jag åkte till doktorn, men dom va tvugna att ta leverprover på mig med för att se om det va körtelfeber, men det va tidigt för att se provresultaten. men jag fick penicillin och det hjälpte efter en dag. så det va inte körtelfeber jag hade, för då hade inte penicillinen hjälpt. så det va ju bra :D men annars så händer det inte så mycket, jag är lite mer blond än innan och så. och jag har köpt silverschampoo, så jag ska ha i det några gånger så det blir jätteljust..kommer bli skitsnyggt när det är klart :D

och ja, jag har gjort om bloggen lite, bara ändrat header och bakgrund. va så trött på det andra. så lite nytt äre. ska försöööööka uppdatera lite mer här nu :D

ttyl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0