heavy metal lover

Sitter och har väldigt tråkigt här en fredag kväll, och så lyssnar jag på Lady gagas nya album. Skiiitbra verkligen! har verkligen fastnat för en del låtar, som t.ex då ''heavy metal lover''. Sen ska jag nog inte göra så mycket, ska gå och sminka mig snart, tidsfördriv liksom hehe, men jag har knappt nån foundation så jag måste typ köpa det snart! Och så hämtade mor mina tröjjor idag som jag beställde för över en månad sen, men va tvungen att skicka tillbaka för dom va för stora. Men nu passar dom perfekt! :D

Detta är en av tröjjorna, de är tryck på baksidan med, men jag orkade inte ta massa kort haha



ah men shit, hej jag ser ut som ett lik haha! jag skyller på ljuset och min cam, men det är nice att va blek! :D

ttyl!


Kommentarer
tja

snygg du ääääääääääääääär

2011-05-27 @ 21:41:15
Matilda Affliction

älskar tröjan!! :D

2011-05-27 @ 22:36:08
URL: http://todaysaffliction.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0