saturday night

Cha chaaaaaaaa, idag har jag varit på konfirmation som sagt. Och det var väldigt trevligt :D Det bjöds på smörgåstårta, and i LÖÖÖÖÖVE smörgåstårta! Sen när jag kom hem, så gjorde jag absolut ingenting. Jag hade så tråkigt, så jag ville dö lite, helt seriöst. Haha nej, men nästan i alla fall! Tittade nyss klart på dangerous water, skulle egentligen tittat på dumplings..men NEEENEEE, den ville ju inte funka (kollade på datorn). Såååeee ja, det fick bli denna. Och så provade jag sätta på lite rött läppstift, venne riktigt om jag gillar det, men jag gav det en chans :) Nu snart ska jag och pappa iväg och hämta min syster och hennes kompis..dom har varit på gisledagarna, så vi får hämta dom. Åh, idag va en sån dag...som jag ville göra nåt kreativt eller vad man ska säga. Göra om rummet, färga håret, eller typ pierca mig. Ska gå in till piercingstudion nästa gång jag är i stan och se vad dom tar för cheeks :D Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och sånt :D

TTYL!





Kommentarer
Emelie

Du kommer passa asbra i cheeks! Men det är 18års gräns på det :c Iaf ska det vara det ):



Du passar jättebra i rött läppstift och ditt hår är superfint! :DD

2011-06-04 @ 16:51:57
URL: http://anxietycore.blogg.se/
Anonym

Åh, vad vacker du är.

2011-06-16 @ 06:24:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0