sry

för att jag inte har bloggat på typ..3 veckor..? men jag har varit med min älskling i över 2 veckor. så..ja. och som vanligt har det varit underbart. jag åkte upp en fredag den 15:e april, och sen dagen efter så fyllde han år. han hade bjudit över 3 kompisar, så vi satt och hade det trevligt bara. sen åkte vi till nåt ställe där det va en brasa och lite annat folk. mycket trevligt, och roligt vare :D sen resten av veckan hos honom gjorde vi inte så mycket (som vanligt). på fredagen veckan efter jag hade åkt upp, åkte vi ner till moi. eftersom vi hade varit tsm i 6 månader i lördags så gick vi ut och åt på en restaurang, skitmysigt vare :D sen samma dag va vi på marknad i värnamo, jag köpte en tröjja och ett par solglasögon, fett söta :D men så åkte han hem igår, väldigt tråkigt. ganska ovant med att sova själv på över 2 veckor. men det får la gå, han kommer ju snart igen. längtar redan nu, för jag saknar han jättemycket redan. men nu ska jag kolla på tv eller nåt, venne om jag bloggar mer idag...tror inte det :)

TTYL ♥


väldigt dålig bild, menmen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0