Musik, älskling, te och söndagkväll

Hejsan, sorry för att jag inte bloggade igår, men varken ville eller hade ork till det. Kom fram vid 5, älskling och hans kusin kom och hämtade mig i Örebro. Resan var väldigt lugn, mådde bara ganska illa mellan Göteborg och Örebro ett bra tag, tror jag va lite åksjuk. I göteborg hann jag även köpa några grejer, en bh, mascara och lösögonfransar! :) När vi kom fram till älskling, kollade vi på Grinchen och sedan åt tacos, gott (!). Sedan myste vi bara.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker lite te. Har väldigt ont i magen, har nog även legat konstigt inatt för jag har ont i min nacke med :( Hoppas det går över snart. Sen ska vi nog bara kolla på film och mysa. Bloggar kanske imorgon om jag har lust till det :)
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0