söt chokladkalender!

Just nu sitter jag och pratar med älskling i tele och längtar efter maaaat, vi ska äta spenat (GOOOTTTTT!). Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid halv 2. Sen åt jag frukost, chillade, sminkade mig, dammsugade och ja..nu sitter jag framför datorn :) Sen efter maten ska jag dammsuga i hallen och på rummet, så även skura golvet därinne med. Såg igår att det va massa kajalsträck på golvet eheh. På lördag som sagt, ska jag åka till älskling. Och denna gången åker jag genom Göteborg, så jag ska passa på att gå in på Shock och köpa lösögonfransar som jag verkligen behöver!

Tänkte lägga upp en bild med på den söta choklad-julkalendern jag köpte på Ge-Kås :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0