candles in the dark



Hejhej, tänkteeeeeee skriva ett litet blogginlägg, även om det inte är nån som varken läser eller kommenterar. heh. Idag har jag suttit inne och häckat hela dagen, ätit, kollat på tv, suttit vid datorn, saker jag gör typ varje dag :) Jag är skitsugen på apelsinjuice....ska be mamma köpa det imorgon, för det är sååå superdupergott :D Jag och min syster har tänt massa ljus, doftljus med (3 st iaf), så det luktar gott och så blir det varmt och skönt :D Snart ska jag äta kvällsmat och dricka te till nomnom, eller kaffe kanske...inte vanligt  men cappuccino. För vanligt kaffe är inte gott! Sen ska jag titta på ett till nytt avsnitt av 2 1/2 men klockan 9, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Om det är fint väder imorgon, funderar jag på att gå ut och fota lite :D Men nu ska jag prata med älskling i tele!

puss!


Kommentarer
Oerhört anonym

Jag läser! :$

2011-10-17 @ 23:10:04
URL: http://supercoolast.blogg.se/
Anonym

Ohyes I do!

Och då passar jag även på att komma med ett önskemål nu. MER EGOBILDER! (eftersom du är skitsnygg och alltid har så tüfft smink! :D)

2011-10-18 @ 14:13:25
HANNAAHHHHH

(supercoolast var det som skrev, igen.. glömde visst fylla i.. ehhhehe)

2011-10-18 @ 14:14:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0