nattbloggning

Japp, här sitter jag och bloggar mitt i natten och pratar med älskling i tele. Fast..jag kanske snart ska gå och lägga mig. Eller så sitter jag vaken ett litet tag till :) Älskling kommer på torsdag, kommer bli BEZT! Vi ska nog iväg till Jönköping med på fredag eller lördag med mor och syster. Ska leta efter jeans, för jag provade ett par H&M jeans förra veckan (tror jag..), jag provade i den minsta storleken  som fanns. MEN DOM VA ÄNDÅ FÖR STORA! :( Så jag ska leta efter några som sitter bättre, och så måste jag verkligen inhandla litt smink. Sen blir det nog att älskling följer med till Ullared den 14e november, hehe. SÅ, han ska va hos mig i två veckor, hihi.


Mamma och syster bakade muffins innan, men dom hade inne dom för länge i ugnen. Så, de blev ju självklart brända, inte nice. Men vi får baka nån annan dag, kanske bakar kladdkaka imorgon.omnomnom.heh.



Kommentarer
Hannah, igen!

du är helt galet snygg emma! my god.

2011-11-16 @ 01:28:24
URL: http://supercoolast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0