long time

TJOOOOOOOOOOOO, har inte bloggat på länge för att:
1. har inget att blogga om
2. ingen kommenterar
3. har inte orkat ta massa bilder till inläggen
men aaah, just nu är jag hos min pojkvän och hare bäst. Han sitter just nu och spelar, och jag gör inte så mycket. Jag va på möte med en studievägledare (eller vad det heter) för nån vecka sen. Vi pratade om hur jag skulle göra med skolan, så nu har jag skrivits ut från skolan. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men jag ska nog iaf börja på en folkhögskola om 1 eller 2 år. Så det har liksom...lättat skitmycket nu. För jag va stressad som bara den, och jag hade enorm press på mig att jag skulle till skolan och så. Men nu känns det faktiskt skitbra! Är bara uttråkad om dagarna, men det gör inte så mycket.
Vad mer han hänt.... Jo, jag har töjt mitt ena öra 2 mm till. Så nu är det 16 mm, SKITNAJS! :D Fick låna älsklings töj, så ska sen så fort som möjligt bäställa pluggar så jag kan sätta i det. Hade tänkt börja blogga lite mer nu, men det kommer bli vääldigt tråkiga inlägg. För jag har inte med mig sladd till varken mobil eller kamera...såatteeehhh, ja.
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen igen med älskling, och sen ska vi nog sova!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0