men kul

När jag skulle sminkat mig innan...och skulle sätta på mina lösögonfransar, såg jag att limmet hade gått sönder. KUUUUL. Och då hade jag redan tagit ögonskugga under ögonen och svarta ögonbryn, så jag va ju tvungen att tvätta bort ögonbrynen och ögonskuggan. SÅEE, nu har jag bruna ''naturliga'' ögonbryn, mascara och foundation, inte så najz. Och så har jag dålig hår och kläddag..................................
Väntar med på att älsklings mamma ska komma så vi kan åka och handla :D Sen ska vi nog inte göra så mycket, bara mysa och sånt..kanske ska städa med. Det är superfint väder idag, fast ganska kallt, men det är ändå helblå himmel och sol. Så jag ska gå ut och sätta mig nu :D
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0