aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

NAE SHIT. vad kan man göra. det finns så MYCKET jag vill göra men kan inte göra ngt av det. jag vill att mitt hår ska va finare. jag vill vara kreativ. jag vill ha ett eget mysigt rosa rum(nej jag har inget eget rum, delar med min 20-åriga syster.suxx elelr nej DET GÖRE INTE) MEN jag vill det. men kan inte göra ngt av det nu. längtar till skolan börjar. jag sa för ngr månader sen innan sommaren började att detta skulle bli det bästa sommarlovet EVER. istället vare det värsta ever. har inte vatt med ngn typ. och på måndag är jag ensam hemma. ska inte bli kul. ni som läser min blogg vet att jag HATAR att va ensam hemma. och nu ska jag va det.. I SJU TIMMAR. snälla underhåll mig! men imorn ska jag gå till affären och se vad dom har att erbjuda och om jag hittar ngt att pyssla med. kanske ska leta efter lite garn ? : D hm aja :D
HEDDÅÅÅÅ!! : D

SÅHÄR SER JAG UT NÄR JAG DRICKER ICE-TEA :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0