KLAGOINLÄGG

ya, jag tänkte prata lite om vilka killar jag tycker är snygga. asso inte såna jag har träffat eller sett på riktigt eller ngt sånt. jag börjar lite med Jeffree Star, VÄLDIGT många tycker han är äcklig, mixar sina låtar och ser ut som en tjej. för det första NEJ HAN SER INTE UT SOM EN TJEJ om man kollar ordentligt. för det andra VARFÖR ÄR HAN ÄCKLIG ?! ÄR DET för att NI tycker han ser ut som en tjej men är en kille. LIKSOM vafan ? får man nu inte se ut som man vill bara för att NI tycker det är äckligt. och för det tredje, NÄMN EN SOM INTE MIXAR SINA LÅTER, vi tar ett enkelt exempel som Britney Spears, hon mixar med sina låter och hej o hå men inte fan klagar ni på det ? UTAN NEJ NEJ DET ÄR JU BARA DEN ROSAHÅRIGA homosexuella killen som ni tycker ser ut som en tjej som ni klagar på?! bara för att alla har olika smaker så behöver inte det betyda att dom är äckliga eller ngt. SEN till Macaulay Culkin, jag själv tycker han är fruktansvärt snygg medans andra ba: ah men han tar droger och han ser helt konstig ut. han är en barnstjärna bla bla bla
DET FINNS MÅNGA som tar droger, men av någon anledning blir allt han gör så galet stort! som han sa i en intervjuv att: ''okey i was a kid, i took a beer and smoked a joint. big deal?''
ASSO VAFAN LIKSOM VARFÖR SKA NI VA SÅ PÅ ANDRA SOM INTE SER UT SOM TYP ZAC EFRON ?!?!? VARFÖR ?! varför ska ni tycka att det är konstigt att jag tycker att JEFFREE STAR ÄR VACKER, FÖR DET ÄR HAN. sen ska jag inte tvinga er att tycka att jeffree och mack är snygga och MEN YOU GET IT.


Kommentarer
Big Loud and Proud

Personligen tycker jag att Zac Efron inte är den här "supersnygga" typen medans Macaulay är riktigt gullig! :D

2010-08-29 @ 21:47:57
EMMA

svar: zac efron ser ut som en 13-åring. hahaha, MACAULAY ÄR VÄRLDENS SÖTASTE : D

2010-08-30 @ 15:20:49
URL: http://emmafermium.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0