horror movies

YA, jag älskar skräckfilmer. men ändå är jag livrädd för dem. asso eftersom jag är väldigt paranoid och tror att det spökar bara för att man hör ngt litet ljud, och mycket mer så borde jag egentligen inte kolla på dem. men ahah det gör jag ändå : D ehm ja, som nu till exempel så söker jag på lite skräckfilmer på google.jag vet vad jag är och inte tål. det jag tål är zombie filmer för haha dom är så grymt roliga. min fd kompis eller ja vi är väl kompisar eller ngt hon är LIVRÄDD för zombiefilmer asso i swear, hon tror verkligen dom finns med. hihi brukade alltid hyra zombie filmer så vi kunde kolla på dem mohahah :D sen så tål jag såna slaktarfilmer som Saw och frontiers till en viss gräns. visst dom är nasty as hell men dom går ändå att kolla på. sen såna mördarfilmer med seriemördare dom tycker jag liksom inte ens om. SEN såna filmer jag inte tål är spökfilmer som paranormal activity eftersom jag då tror på det andliga väldigt mycket. hatar verkligen paranormal activity. SE INTE DEN SMÅ BARN ! men den är väldigt bra :D skräckfilmer som kritvita små ungar hoppar fram i. som The Ring och The grudge och det där. när dom väl är framme så är dom inte alls läskiga men asso att dom hoppar fram sådär POOFFF.
haha men nu ska jag fortsätta kolla på lite trailers :DD:D:D:D
TTYL ! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0