GALET ONT I HUVUDET IDAG.

ya eftersom hundarna ställde till med bråk igår så var va vispen tvungen att sova inne hos oss, så jag låg vaken till typ halv 1 kanske nej 12 typ. aja whatever, sen så var det lungt men jag kunde inte sova för jag va orolig för hundarna att dom skulle börja bråka igen och eftersom max är så galet trög så fattar han inte att han har gjort fel. men det löste sig när pappa kom hem halv 3 inatt! men det hjälpte ju inte mig eftersom jag hade migrän imorse och tänkte: ''men jag går till skolan vid 10'' så jag sa det till mamma, men nej vid 10 hade jag fortfarande migrän så jag fick stanna hemma. har vatt blekare än vanligt och då äre illa för jag är så sjukt blek !men imorn blire skolan och sen på torsdag och fredag är vi lediga från skolan. och sen äre bara måndag och sen... STCOCKHOOOLM!!! PEPP PEPP PEPP!! ah men baj !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0