all i need is a phat beat, take me to the club

tjeeena tjeena
idag har jag mest slappat och kollat på camp rock 2 : D i'm not a fan of those movies, typ den och HSM filmerna. tycker det är så fult närom sjunger :( MEN DET DÖG VÄLL !! eh, jag skulle egentligen göra matte idag men eftersom jag låg en vecka före, FÖRRA VECKAN så är jag exakt nu där man ska va. så det gör inget för jag gör mer imorn i skolan och efter skolan. EEEEEEEH sen ska jag göra kladdkaka mhm mhm mhhhmmm!!
NEEEEEEEEEE TTYL!
btw... JA, JAG OCH ELLA LYSSNAR PÅ BÄST MUSIK OKEEEEH ?! BRA.



Kommentarer
ellie

du eh sjukt fin~<3

hittade dig på fnurks blogg.. XD

undrade om du kunde hjælpa mig och bæretta hur man fixar bakrund på blogg.se ??

snælla hjælp~ :3

2010-10-03 @ 19:07:03
URL: http://kawaiipandan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0