Trött tjej



Idag var jag och älskling i skolan (hans skola ehe), hade matte och svenska så jag hjälpte han lite sen fick jag också göra lite saker. Efter skolan åkte vi hem, sen kollade vi lite på en film, sen somnade vi och sov i ca 2 timmar. SKÖÖÖNT!

Och just nu sitter jag och äter lite pringles och dricker cola, har faktiskt tröttnat på cola, har druckit ganska mycket av det på senaste tiden. Vatten är faktiskt godare, hihi. Det var äckligt kallt idag, när jag kollade temperaturen innan för typ en timme sen, var det nästan -9 grader. Men det var fint väder, och snö, så det gör inte så mycket! :D JUSTE! Provade Billy's pannkakor igår med blåbärssylt (tror jag), och det var jättegott! Trodde inte alls det skulle vara det, för det är många som har sagt att det är äckligt. Men som sagt, skitgott! Smakade precis som vanliga pannkakor med sylt, inget konstigt alls, så ska nog köpa nån mer imorgon eller nåt med nån annan smak!

Sen blir det nog att laga mat, och hjälpa älskling att diska..eller nåt. Sen ska vi nog bara mysa som vanligt, imorgon blir det skolan igen tror jag. Tycker faktiskt det är kul att va med älskling i skolan, känns ganska bra+ att jag lär mig saker samtidigt också nu när jag inte går i skolan. Sen ska vi hem till älsklings bror (tror jag), och va där till torsdagkväll, kommer bli trevligt! :)

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0