listaaa

eftersom jag inte har så mycket att skriva om så gör jag en sånhära lista :D

Heter? - Emma Ferm
Har du en katt? - njeeeet, mor min tål inte kisar :(
När fyller du år? - dagen före nyårsafton, 30e december :D
Jag samlar på? - nada
Gröna eller röda äpplen? - tål inte äpplen, buhu :( men annars röda äpplen, helt klart :D
Ringer du någon när du är arg/ledsen? - njaeee, inte direkt
Vilken tid gick du upp idag? - 1 typ? kanske? :D
Har du sovit i din egna säng inatt? - yööö
Har du sovit ensam inatt? - yööööö
Har du strumpor på dig nu? - haha yöööö, haha
Hur svarar du i telefon? - aah det är emma
Vad ska du göra ikväll? - jadu...eftersom klockan är 00.25 så...lyssna på musik, datorn och sen sova
Vad ska du göra imorgon? - åka och handla med moooor, kanske. och sen färga håret i think :D
Var vill du bo när du blir stor? - ingen aninggggggg
Är det okej att gråta? - eeeeeeeeeeeeeeeeeehm, ja
När grät du senast? - förra måndagen
Vilken årstid tycker du bäst om? - SOMMAR :D
Laddar du ner musik och filmer från internet? - näää, inte direkt
Skulle du göra om du vann en miljon? - MYCKET STUFF!!!
Bär du glasögon eller linser? - höh ne
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - nääääää
Blondin? - HIHIHI JA, TÄNK ATT JAG ÄÄÄÄREEEEEEEE
Har du tatuering? - neeeeeee men vill haa
Vill du gifta dig? - ja, men inte just nu
Vill du ha barn? - haha kanske
Solar du ofta? - solar aldrig, bara om jag ska typ...bada nånstans eller nåt
Är du bra på att laga mat? - AHAHAHHA, nej.
Gillar du att dansa? - YÄÄÄ :D
Hur vig är du? - typ...normalt vig?
Vilken är din favoritglass? - eehm...ingen aning haha
Tror du på ett liv efter döden? - mjaaaaaaaaaaa, njaaaaaaaaaa, kanske
Har du slagit någon? - ne, jak er en snel hest
Är du morgon eller kvällsmänniska? - KVÄLLSMÄNNISKA FOR SURE!
Vilken ögonfärg har du? - bruna :D
Är du beroende av något? - mitt utseende? ne men typ...socker...eller nåt. och min pojkvän hähäh
Senaste låten du hörde? - If she was away- Rebecca&Fiona
Brukar du bädda sängen? - haha yes, every day. kan inte sova annars
Har du kysst någon under den senaste veckan? - njeeee
Vad var det senaste du sa? - haha, kommer inte ihåg..............
Vem kramade du senast? mor min, i think. annars pooter :D


Kommentarer
Anonym

de står vart vill du bo när du blir stor, inte vad du vill bli ;)

2011-06-28 @ 20:57:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0