om sanningen ska fram

cha cha bloggNNNNNNNNNN, just nu sitter och jag lyssnar på Eric Amarillo's låt ''om sanningen ska fram'', skitbra jöööööööööö. inte min sorts musik kanske, mene jag är nog beroende av den haha :D

idag har jag haft döööööööööööööö ont i magen, mensvärk...ugh. hate it. menmen, så äre. vet inte riktigt vad jag kan skriva om. läste för nån dag sen att jorden går under på lördag. tror ni på detta? eller tror ni det bara är skitsnack? jag tror inte på det, jorden kommer inte gå under på lördag pga en jordbävning bara för att nån 89 årig gammal gubbe säger det som har studerat bibeln i hela sitt liv. enligt han står det i bibeln. strunt :)

sminkade mig lite extra idag, har gjort det nu dom senaste dagarna, med lösögonfransar och det :D



ttyl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0