Friday 18/11

Haha har märkt nu, att på varje cambild sen i måndags har jag min ''onepiece'' på mig, heh. Men ska tvätta den idag, så jag kan ha den imorgon :) För en liten stund sen satt jag, älskling, far, mor och syster och kollade på den senaste Harry Potter för att mor och far inte hade sett den. Men jag orkade inte kolla mer, och nu sitter jag och väntar på att älskling ska duscha klart så jag kan gå in och bada (om han inte har tagit allt varmvatten haha). Alla här hemma va uppe vid lite innan 8 idag, för det skulle komma några och byta fläkt, så vi kunde ju inte sova då. Så jag och älskling la oss i soffan med täcke och sånt och myste! Sen gick vi och la oss vid 10 när dom var färdiga, och sov till halv 3 kanske? Hade väldigt svårt att somna först, men sen sov jag som en klubbad säl haha!

Imorgon ska älskling hem :( Så jag och syster ska åka med han till Borås och lämna han, kommer bli skittråkigt, men jag åker till han nästa lördag igen. Så, det gör inte såå mycket :D Har börjat ha mittbena, med den lilla lugg jag har, och jag tycker faktiskt om det. Ser också nu att det ser ut som jag har värsta utväxten, men det har jag inte irl, inte så mycket iaf. Men nu har älskling duschat klart hör jag, så jag ska gå och göra nåt :)

Puss!


Kommentarer
stora höns i skåne

din blogg är ointressant men du är så snygg så man kollar iaf.



piz löv u <3

2011-11-18 @ 21:23:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0