lördag hela veckan!



Japp, det är det hos mig, eller...ja. För mig är det iaf det! Sitter och äter chips och dipp och dricker cola, va så äckligt sugen på det så jag köpte det innan när jag och mor va på affären :D Innan dammsugade jag, och sminkade mig. Ugh, trivs inte riktigt med såhär lite smink, så vanligt smink. Men jag har tyvärr som sagt inga lösögonfransar eller ögonskugga kvar..typ. Så jag måste köpa det nån dag. Sen måste jag bleka utväxten med, den är ju ganska fin och tjock nu. Har iofs en blondering hemma, men det räcker inte, långt ifrån. Behöver ibland ca 3 st bara för att jag har så tjockt hår, så jag passar på med att bleka hela skiten, hela håret. Nytt silverschampoo behöver jag med haha, usch, mycket jag behöver. Men nu ska jag fortsätta tjocka mig :D

ttyl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0