Varma koppen

Sitter och pratar med min älskling samtidigt som jag kollar på youtube, väntar på att min kopp med varma koppen ska svalna lite so i can drink itttt.
Idag har jag städat..sorterat...och städat lite till, 2 dagars projekt haha. Ne men seriöst, tömde ur min byrålåda som jag har samlat skit i dom närmaste 7 åren. SÅ, det tog ju lite tid att sortera det. MEN NU ÄR DET GJORT IAF, och skönt är ju det! :) Jag har inte ens haft tid att sminka mig..eller ja, fixat mig överhuvudtaget sen i fredags, så det har inte kunnat tas några kort på smink och så. MEN everybody, jag tänkte göra det imorgon. Lägga upp smink och dagens klädsel kanske? Låter det som nåt? Jag tycker det låter bra i alla fall hehe.

Men nu ska jag återgå till det jag gjorde så bloggar jag mer imorgon!

PUSS!

(bild från tumblr)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0