00.09

Sitter fortfarande uppe och pratar med älskling, haha jag som skulle sluta för 2 timmar sen. Lyckat! Ne, men jag är inte trött. Och jag vill inte ligga vaken i sängen flera timmar. Som tur är, så äre fredag imorn, sen är det helg igen :D Imorgon efter skolan ska jag in till stan och köpa blond hårfärg och foundation. Så ska jag bleka utväxten eller hela håret när jag kommer hem. Tror det blir hela håret, vet inte riktigt. På onsdag kommer älskling till mig, LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR!! :DDDD Och han stannar till söndag, sen måste han tyvärr åka hem igen :( Menmen, nu ska jag va lite social, bloggar mer imorgon :D


Kommentarer
ju no ho

längtar med älskling, synd bara att du inte va så social :)



puss <3

2011-08-19 @ 08:08:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0